Ben je tevreden over Tele2? Dan is een contractverlenging een goede optie. Het maakt hierbij niet uit of jouw huidige Tele2-abonnement via ons is aangevraagd of niet. Vanaf 4 maanden voor de einddatum van het huidige abonnement kan je een verlenging aanvragen voor je Tele2-abonnement. Kiezen voor een contractverlenging heeft als voordeel dat je geen aansluitkosten betaalt en je automatisch je nummer behoudt.

Of je nieuwe abonnement direct ingaat is afhankelijk van je bestelling. De exacte ingangsdatum kan je altijd controleren via je persoonlijke Mijn Tele2-pagina of via de Tele2-app. Bij verlenging van een abonnement met smartphone naar een sim only of abonnement met smartphone, gaat het nieuwe contract in zodra het huidige contract afloopt. Bij een verlenging van sim only naar een nieuwe sim only of een abonnement met smartphone gaat je nieuwe contract in zodra deze is goedgekeurd. Als je kiest voor een nieuw abonnement met een lager maandbedrag, zal het abonnement pas ingaan zodra het huidige abonnement is afgelopen. Wanneer je nog gebruik maakt van het 3G-netwerk van Tele2, zal jouw nieuwe abonnement direct ingaan. Je wordt dan omgezet naar het nieuwe netwerk van Tele2.

Bestel je een abonnement met smartphone? Dan krijg je de smartphone direct toegestuurd. Je ontvangt de smartphone dus eerder dan het nieuwe abonnement ingaat.Tevens sturen wij alvast een nieuwe simkaart mee voor het geval jouw oude simkaart niet in de nieuwe smartphone past.

Als het huidige contract op naam van een ouder/verzorger is aangevraagd omdat de gebruiker tijdens het aansluiten nog geen 18 jaar was, is het helaas niet mogelijk om direct bij een contractverlenging van het abonnement de contractgegevens over te zetten op naam van de inmiddels 18-jarige gebruiker. Bij een contractverlenging blijven de gegevens ongewijzigd. Als je toch de gegevens van de contractant wilt wijzigen naar die van een zoon of dochter, dan kan dit alleen maar door middel van een contractovername via de provider. Voor meer informatie hierover verwijzen wij je graag naar de klantenservice van Tele2.