Ben je tevreden over KPN? Dan is een contractverlenging een goede optie. Het maakt hierbij niet uit of jouw huidige KPN-abonnement via ons is aangevraagd of niet. Bij een contractverlenging betaal je geen aansluitkosten en je behoudt automatisch je huidige mobiele nummer. Vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige abonnement kan je een verlenging aanvragen.

Als jouw contractverlenging is goedgekeurd, gaan de nieuwe voorwaarden in als het huidige contract is afgelopen. Wij raden je aan om de exacte ingangsdatum van de nieuwe abonnementsvorm te controleren op je persoonlijke Mijn KPN-account.

Als je een bestelling hebt geplaatst met een nieuwe mobiele telefoon dan verzenden wij deze telefoon direct na goedkeuring van de verlenging door KPN. Je ontvangt het toestel dus eerder dan dat het nieuwe abonnement in zal gaan. Als je oude simkaart niet meer in je nieuwe smartphone past, dan kan je gratis een nieuwe simkaart aanvragen bij onze klantenservice. Dit kan door je ordernummer en vraag te mailen naar simkaartwissel@mobiel.nl.

Wanneer het huidige contract op naam van een ouder/verzorger is aangevraagd omdat de gebruiker ten tijde van aansluiten nog geen 18 jaar was, dan is het helaas niet mogelijk om direct bij een contractverlenging van het abonnement de contractgegevens over te zetten op naam van de inmiddels 18-jarige gebruiker. Bij een contractverlenging blijven de gegevens ongewijzigd. Als je toch de gegevens van de contractant wilt wijzigen naar die van een zoon of dochter, dan kan dit alleen door middel van een contractovername via de provider.