Over het algemeen hebben abonnementen vaak een looptijd van 1 of 2 jaar. Na deze periode wordt het contract stilzwijgend verlengend met 1 maand als je het abonnement niet zelf stopzet. Nadat het contract is afgelopen is de opzegtermijn bijna altijd 1 maand. Zorg er dus voor dat je op tijd opzegt. De exacte opzegtermijn per abonnement vind je terug in de specificaties van de abonnementen. Stap je over naar een andere provider? Dan zeggen wij het huidige abonnement voor je op, zonder dubbele kosten.

Bekijk hieronder hoe je zelf per provider je abonnement voor thuis kan opzeggen. 

Ziggo: bel naar 0900-1884 om op te zeggen of laat je terugbellen door Ziggo
KPN: bel naar 0800-0402 om op te zeggen, vul het online opzegformulier in of laat je terugbellen door KPN
T-Mobile: bel naar 0800-0092 om op te zeggen
Telfort: bel naar 088-7650087 om op te zeggen of laat je terugbellen door Telfort, of stuur een opzegbrief naar Telfort Internet, Postbus 217, 2400 AE Alphen aan den Rijn
Tele2: bel naar 020-7544465 om op te zeggen of laat je terugbellen door Tele2