Heb je een nieuw contract aangevraagd bij ons, maar de melding gekregen dat wij de bestelling niet in behandeling kunnen nemen in verband met een openstaande factuur? Hieronder leggen wij je precies uit hoe je het snelst een openstaande factuur bij Vodafone kunt betalen zodat wij je bestelling daarna verder in behandeling kunnen nemen. 

Via My Vodafone of de My Vodafone App 

Je ziet meteen welke rekening nog openstaat. Je betaalt snel en eenvoudig met iDEAL of creditcard. En je betaling is dezelfde dag nog verwerkt. 

Via internetbankieren  

Vermeld bij je betaling je mobiele nummer en je klantnummer. Je klantnummer bestaat uit 9 cijfers. Je vindt het terug op je contract, op elke rekening en in My Vodafone. De verwerking via internetbankieren kan 2 dagen duren.  

IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09 t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht 

Contant 

Dit kan alleen bij een GWK-vestiging. Vermeld je mobiele nummer en klantnummer bij je betaling.