Heb je een nieuw contract aangevraagd bij ons, maar de melding gekregen dat wij de bestelling niet in behandeling kunnen nemen in verband met een openstaande factuur? Hieronder leggen wij je precies uit hoe je het snelst een openstaande factuur bij Tele2 kunt betalen zodat wij je bestelling daarna verder in behandeling kunnen nemen.  

IDEAL  

Om te betalen via IDEAL log je in via de online omgeving van MijnTele2 en neem je de volgende stappen: 
1. Ga naar “Je facturen” 
2. Klik op “Alle facturen” 
3. De openstaande factuur kun je herkennen aan het rode bolletje. Klik nu op “Betalen” 
4. Nu verschijnt daaronder en keuzemenu van alle banken. Selecteer je bank en klik vervolgens op “Betalen”. 

Toch zelf overmaken? 

Vergeet niet om je factuurnummer te vermelden bij je betaling. Het is belangrijk dat je dat doet, zodat Tele2 de betaling aan jouw account kan koppelen. Je kunt je factuurnummer vinden via MijnTele2 of via de app.  

Het factuurbedrag kan voldaan worden op rekeningnummer NL50 COBA 0637 0537 37