Heb je een nieuw contract aangevraagd bij ons, maar de melding gekregen dat wij de bestelling niet in behandeling kunnen nemen in verband met een openstaande factuur? Hieronder leggen wij je precies uit hoe je het snelst een openstaande factuur bij KPN kunt betalen zodat wij je bestelling daarna verder in behandeling kunnen nemen. 

Je betaalt je factuur meestal via automatische incasso. Is de automatische incasso mislukt, dan kan je zelf de openstaande factuur betalen via onderstaande betaalmogelijkheden. 

MijnKPN 

Na een mislukte automatische incasso kun je ook via MijnKPN betalen.
Log in in MijnKPN en klik op de melding die verschijnt om je factuur via IDEAL te betalen.
Let op: deze melding zie je alleen als je een gemiste automatische incasso hebt.

SMS of e-mail 

Als de automatische incasso niet lukt dan ontvang je een SMS of e-mail waarmee je zelf het factuurbedrag kunt betalen. In de SMS en de e-mail heeft KPN een IDEAL link toegevoegd waarmee je kunt betalen.

Internetbankieren 

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer: 

Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.