Ik heb het idee dat ik een dubbele afschrijving heb gekregen voor de eerste maand.
Met hollandsnieuwe hebben wij de afspraak gemaakt dat wij de eerste maand plus aansluitkosten incasseren. De tweede maand wordt door hollandsnieuwe van tevoren geïncasseerd. Het komt geregeld voor dat deze afschrijvingen dicht op elkaar liggen waardoor het kan lijken alsof je dubbel betaalt. Dit is echter niet het geval. Op mijn hollandnieuwe kun je precies bekijken welk bedrag bij welke factuurperiode hoort. De afschrijving van ons wordt door Buckaroo uitgevoerd en de afschrijving van hollandsnieuwe door Adyen.

Er worden bedragen van mijn rekening afgeschreven terwijl mijn abonnement nog niet is ingegaan.
Controleer of je het nummerbehoud al gevalideerd hebt op mijn hollandsnieuwe. Ben je dit vergeten, dan kan het zijn dat hollandsnieuwe jouw abonnement 60 dagen na aansluitdatum geactiveerd heeft met een tijdelijk nummer. Het is helaas niet mogelijk om dit terug te draaien. Wij raden je aan zo snel mogelijk alsnog nummerbehoud te valideren, zodat hollandsnieuwe jouw nummer over kan nemen en je huidige abonnement kan stopzetten. Als je hier hulp bij wenst raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice.