LET OP:

i.v.m. het Coronavirus/COVID-19 zijn onze winkels t/m 9 februari 2021 gesloten en is het plaatsen van een bestelling tot die tijd niet mogelijk in onze winkels.


Abonnement afsluiten of toestel kopen
Naast het telefonisch of via de website plaatsen van een bestelling, is het ook mogelijk om één van onze servicepunten in Leidschendam of Utrecht te bezoeken. Hier krijg je advies van onze ervaren en kundige medewerkers. Zij helpen je met het plaatsen van je bestelling voor een abonnement of losse telefoon. Als je langskomt voor het aanvragen van een abonnement, neem dan een geldig legitimatiebewijs en pinpas mee. Als het gewenste toestel op voorraad is, kunnen onze medewerkers in de meeste gevallen het abonnement meteen voor je aansluiten. Ook kan je dan het toestel direct meenemen. Uitzondering hierop is Vodafone met nummerbehoud. De verwerkingstijd bij deze abonnementsvorm neemt helaas wat langer in beslag. Nadat de aanvraag door de provider is goedgekeurd kan het toestel worden afgehaald bij één van onze servicepunten of worden opgestuurd

Betaalmogelijkheden 
Als je een bestelling op wilt komen halen bij één van de servicepunten, dan kan er alleen met PIN betaald worden. De betaling kan ook vooraf voldaan worden middels vooruitbetalen per bank/giro of iDEAL. Het is helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen. We accepteren ook geen Bol-cadeaukaarten of VVV cadeaubonnen. 

Servicepunt Utrecht
Europaplein 702
3526 WP Utrecht

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22
2266 AD Leidschendam