Voor het annuleren van een product kun je ook terecht bij ons servicepunt in Leidschendam. De servicepuntmedewerker neemt het toestel in en controleert of het toestel en de verpakking voldoen aan de eisen van de herroeping. Het toestel moet -voor zover redelijkerwijs mogelijk- compleet en onbeschadigd in de originele verpakking teruggestopt worden. Als je voldoet aan de gestelde voorwaarden wordt de annulering doorgezet naar de betreffende afdeling die de annulering verder verwerkt bij de provider. Ze houden je vervolgens per e-mail hiervan verder op de hoogte. Bij herroeping krijg je uiterlijk 14 dagen na de herroeping en ontvangst van het toestel je geld terug. Eventuele waardevermindering kan in rekening gebracht worden. Als aan alle voorwaarden voldaan is, krijg je het gehele aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, terug. Wanneer je een los toestel of accessoire wil annuleren in ons servicepunt kan dat gelijk als je voldoet aan de voorwaarden van de annulering. Het betaalde bedrag, min eventuele waardevermindering, ontvang je dan binnen vijf werkdagen terug op het bij ons bekende rekeningnummer.
Annuleren bij een servicepunt
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?