Een geplaatste bestelling in de webshop kan afgehaald worden bij één van onze servicepunten (Leidschendam of Utrecht). Kies hiervoor bij ‘verzending’ in het bestelformulier op de website voor ‘afhalen op ons servicepunt’. De verzendkosten komen dan te vervallen. Zodra de bestelling is geplaatst rond de actiepunten af op je orderstatuspagina. 

Zodra je bestelling klaarligt, sturen we je hierover een e-mail. Zorg er bij afhalen voor dat je het ordernummer en een geldig legitimatiebewijs bij de hand hebt. Betalingen kunnen alleen met een pinpas voldaan worden.  

Iemand anders machtigen om je bestelling af te halen mag ook door middel van een getekende verklaring waarop staat dat de afhaler gemachtigd is om de bestelling af te halen. De afhaler moet ook jouw én zijn/haar eigen legitimatiebewijs kunnen tonen. Ook kan het voorkomen dat wij de afhaler vragen te betalen vanaf het op het contract ingevulde rekeningnummer. 

Betaalmogelijkheden  
Als je een bestelling op wilt komen halen bij één van de servicepunten, dan kan er alleen met PIN betaald worden. De betaling kan ook vooraf voldaan worden middels vooruitbetalen per bank/giro of iDEAL. Het is helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen of contant. 


Bekijk de openingstijden van onze servicepunten.