Een geplaatste bestelling in de webshop kan afgehaald worden bij ons servicepunt in Leidschendam. Kies hiervoor bij ‘verzending’ in het bestelformulier op de website voor ‘afhalen op ons servicepunt’. De verzendkosten komen dan te vervallen. Zodra de bestelling is geplaatst rond de benodigde acties af op je orderstatuspagina. 

Zelf afhalen

Zodra je bestelling klaarligt, sturen we je hierover een e-mail. Zorg dat je bij het afhalen ervoor dat je het ordernummer en een geldig legitimatiebewijs bij de hand hebt. Betalingen kunnen alleen met een pinpas voldaan worden.  

Afhalen door iemand anders

Ben je zelf niet in de gelegenheid om je bestelling af te halen? Dan mag iemand anders dat voor je doen. Geef hiervoor een getekende machtiging mee waarop staat wie er gemachtigd is en om welk ordernummer het gaat. Neem ook het fysieke legitimatiebewijs van de contractant en het legitimatiebewijs van de persoon die gemachtigd is mee.
Een voorbeeldmachtiging kan je hier downloaden

Is bovenstaande optie niet mogelijk? Neem dan een kopie legitimatie van de contractant mee. In dit geval willen wij graag via een videogesprek een bevestiging van de contractant dat we de bestelling mogen meegeven.

Betaalmogelijkheden

Als je een bestelling op wilt komen halen bij ons servicepunt, dan kan er alleen met PIN betaald worden. De betaling kan ook vooraf voldaan worden middels vooruitbetalen per bank/giro of iDEAL. Het is helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen of contant.

Bekijk de openingstijden van ons servicepunt