Alle providers stellen een limiet op het aantal abonnementen dat je mag aanvragen. In onderstaand overzicht zie je per provider het aantal abonnementen dat je kan aanvragen en wat de voorwaarden hierbij zijn.

ProviderAantalAanvullende informatie
T-MobileParticulier: 3 per persoon
Zakelijk: Geen limiet
Het aantal abonnementen is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van T-Mobile en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot drie abonnementen per persoon.
VodafoneParticulier: 5 per persoon
Zakelijk: Geen limiet
Het aantal abonnementen is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Vodafone en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot vijf abonnementen per persoon.
KPNParticulier: 2 per maand
Zakelijk: n.v.t.
Het maximum aantal abonnementen per persoon is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van KPN en dus persoonsgebonden.
Tele2Particulier: 3 per persoon
Zakelijk: n.v.t.
Het aantal abonnementen is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Tele2 en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot drie abonnementen per persoon.
hollandsnieuweParticulier: 5 abonnementen per adres, waarvan 4 toestelabonnementen
Zakelijk: Maximaal 5
Voor de vijf abonnementen per adres geldt een maximum van vier toestelabonnementen, het overige abonnement kan worden aangevraagd als sim only.
BenParticulier: 5 per persoon
Zakelijk: n.v.t.
Het maximum aantal abonnementen per persoon is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Ben en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot vijf abonnementen.
YoufoneParticulier: 5 per adres
Zakelijk: n.v.t.
Dit geldt voor actieve abonnementen.
SimyoParticulier: 5 per adres/bankrekeningnummer
Zakelijk: n.v.t.
Dit geldt voor actieve abonnementen.
Budget MobielParticulier: Geen limiet
Zakelijk: n.v.t.
Wanneer er recht op combikorting is, hebben hier maar vijf abonnementen per adres recht op.
LebaraParticulier: 10 per rekeningnummer en 1 per e-mailadres
Zakelijk: n.v.t.
Dit geldt voor actieve abonnementen.