Wat vind ik in de Koopjeskelder?
In de Koopjeskelder vind je toestellen die zijn geretourneerd met lichte gebruikerssporen. Dit gaat bijvoorbeeld om een kapotte toesteldoos, een licht krasje op de smartphone of een ontbrekende accessoire. Afhankelijk van de beschadiging of het missende item wordt er een korting berekend. Het toestel is in de meeste gevallen zo goed als nieuw

Door de ‘bestel nu’ knop achter je favoriete smartphone te klikken kom je in het bestelformulier terecht. Nadat je de bestelling hebt geplaatst en betaald, wordt deze zo snel mogelijk naar je opgestuurd. LET OP: Wanneer je een smartphone uit de Koopjeskelder wil aanschaffen in combinatie met een abonnement zal je even contact op moeten nemen met onze klantenservice via 070-3010301. Er kan geen smartphone-verzekering worden besteld bij een toestel uit de Koopjeskelder.

Heb ik garantie op mijn aankoop uit de Koopjeskelder?
Jazeker. Ook op de smartphones uit onze Koopjeskelder geldt de normale fabrieksgarantie van 24 maanden. Er wordt door fabrikanten namelijk onderscheid gemaakt tussen gebruikerssporen en gebruikersschade. Bij smartphones met gebruikersschade (barsten in het display of de backcover, kromme behuizing en/of vochtschade) vervalt de fabrieksgarantie maar onze smartphones uit de Koopjeskelder bevatten hoogstens (lichte) gebruikerssporen (krasjes, kleine deukjes) die niet van invloed zijn om de fabrieksgarantie.

Kan ik mijn aankoop uit de Koopjeskelder annuleren?
Ook bestellingen uit de Koopjeskelder kunnen binnen 31 dagen worden geannuleerd. Je ontvangt dan het volledige aankoopbedrag retour mits de bestelling in dezelfde staat wordt geretourneerd. Als blijkt dat de smartphone meer beschadigingen heeft dan voorheen of als er toebehoren missen die er wel bij zaten toen de bestelling naar je werd opgestuurd, kan het zijn dat er een waardevermindering in rekening wordt gebracht. De eventuele waardevermindering is hetzelfde opgebouwd als bij onze standaard annuleringsvoorwaarden, zie daarvoor Annuleringsvoorwaarden

Mijn aankoop uit de Koopjeskelder is helaas defect, wat nu?
Als jouw smartphone uit de Koopjeskelder binnen twee jaar na aankoop defect gaat, zullen wij er alles aan doen om deze zo snel mogelijk te laten repareren. Over het algemeen nemen reparaties ongeveer 10-14 dagen in beslag.  Onze 31 dagen omruilgarantie geldt niet voor aankopen uit de Koopjeskelder. Smartphones die in deze periode onverhoopt defect gaan, zullen altijd direct ter reparatie worden aangeboden. Wij vragen je in dat geval om je smartphone naar ons op te sturen en een schriftelijk bericht toe te voegen met daarin het ordernummer van je bestelling en een klachtomschrijving van het defecte toestel. Versturen van het pakket kan naar:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Bewaar het verzendbewijs goed. Retourneren aan het antwoordnummer is gratis. Wij adviseren wel om te zorgen voor een onherkenbare verpakking. Je kunt je defecte smartphone ook langs brengen bij ons servicepunt in Leidschendam.

Kan ik gebruik maken van promotieacties van fabrikanten zoals cashbacks op mijn aankoop uit de Koopjeskelder?
Helaas zijn onze smartphones uit de Koopjeskelder uitgesloten van deelname aan promotieacties.