Ontbrekende documenten opsturen per e-mail
Heb je nog niet alle stappen op je persoonlijke orderstatus doorlopen of hebben wij een onvolledig of onleesbaar benodigd document van je ontvangen? Dan ontvang je hierover een e-mail van ons. Stuur in dit geval het benodigde document in de bijlage per e-mail naar contracten@mobiel.nl en vermeld je ordernummer in de onderwerpregel van de mail. Let op: een kopie van het legitimatiebewijs dient gemaakt in de KopieID app van de rijksoverheid.
Ontbrekende documenten opsturen per post
Het is natuurlijk ook mogelijk om de ontbrekende documenten per post naar ons op te sturen. Dit betekent dat je de benodigde documenten moet printen en ondertekenen. De ontbrekende documenten kunnen kosteloos opgestuurd worden naar het volgende antwoordnummer:
Mobiel.nl
Antwoordnummer 10024
2260VB Leidschendam
Als we alles in goede orde hebben ontvangen, nemen we je aanvraag in behandeling. Heb je een bestelling gedaan in een actieperiode? Dan moeten we de documenten voor het einde van de actieperiode in ons bezit hebben. Als je geen actie onderneemt, betekent dit niet automatisch dat je aanvraag is geannuleerd.