Opsturen gegevens voor aanvraag abonnement 
Om een aanvraag voor een abonnement te kunnen verwerken hebben wij bepaalde documenten en/of verificaties nodig. Hieronder vind je een overzicht:

Nieuw abonnement met toestel
Je ondertekent het contract je contract met iDEAL betaling van 1 cent en verifieert je identiteit met iDin.

Sim Only
Je ondertekent het contract met een iDEAL-betaling van 1 cent.

Contractverlenging met toestel
Je tekent het contract gemakkelijk met een iDEAL-betaling van 1 cent, je verifieert je telefoonnummer met een sms-verificatie.

Sim Only contractverlenging
Je verifieert je telefoonnummer met een sms-verificatie en hiermee wordt meteen je contract ondertekend.

Ik kan geen gebruik maken van iDin
Dan hebben wij een ondertekende kopie nodig van je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. *
Je kan deze fotograferen en naar ons mailen (contracten@mobiel.nl) met je ordernummer in het onderwerp.

Ik kan geen gebruik maken van iDeal
Neem dan contact op met onze klantenservice (070-3010301). Zij kunnen je dan verder helpen.


*Heb je een buitenlands legitimatiebewijs of verblijfsvergunning? Kijk dan hier voor de benodigdheden.