Heb je nieuwe bundels aangevraagd bij je bestelling en blijk je elke maand hier toch niet genoeg aan te hebben? Of hou je elke maand veel over? Dan heb je vaak de mogelijkheid om je bundels bij de provider aan te laten passen. Let op dat als je dit doet de actietarieven ten tijden van bestellen komen te vervallen en de nieuwe bundels in zullen gaan tegen de tarieven die op dat moment gelden. Zit je nog binnen je 14 dagen herroepingsrecht van je abonnement? Neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. 

ProviderVerhogenVerlagen
Waar aanpassenPer wanneer geldig?
OdidoJa, 1 x per maandBelbundel: Ja
Data: Ja, maar sommige bundels kunnen niet worden verandert
OdidoDirect
VodafoneJa, 1 x per maandBelbundel: Ja
Data: Ja, bij verlagen van Red naar Start eenmalige kosten van €25,-
My VodafoneDirect
KPNJa, 1 x per maandBelbundel: Niet lager dan de instapbundel
Data: Niet lager dan de instapbundel
Mijn KPN1e van de maand
hollandsnieuweJa, 1 x per maand voor de 25e van de maand Ja
Mijn hollandsnieuwe1e van de maand
BenJa, 1 x per maand
Belbundel: Ja
Data: Niet lager dan de instapbundel
Het totaalbedrag moet gelijk blijven als waar je mee bent gestart.
Mijn BenDirect
YoufoneJa, 1 x per maandNee, m.u.v. maandelijks opzegbare abonnementenMyYoufone1e van de maand
SimyoJa, 1 x per maand voor de 25e van de maandJaMijn Simyo1e van de maand
Budget MobielJa, 1 x per contractNee, m.u.v. maandelijks opzegbare abonnementenVia de chat of mail1e van de maand
LebaraJa, 1 x per maandJaMy Lebara1e van de maand
50+ MobielJa, 1 x per maandNeeMijn 50+Direct