T-Mobile

Met de abonnementen van T-Mobile heb je veel flexibiliteit. Tijdens de looptijd kun je namelijk maandelijks jouw internet- en belbundel bijstellen: omhoog én omlaag. Het is zelfs mogelijk je bundels helemaal uit te zetten. Je betaalt dan alleen voor het startabonnement. Het wijzigen van je bundels kan makkelijk via je eigen T-Mobile-account.

Bij T-Mobile Basis kan je zelf je MB's, minuten en sms-bundel samenstellen. Je moet minimaal de belbundel van 50 minuten afnemen, en je kan één keer per factuurmaand de bundels verhogen of verlagen. 

Vodafone

Het verhogen van je bundels kan op elk gewenst moment. Heb je tijdelijk meer MB's nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet dan BloX voordeelbundels aan via My Vodafone of via je My Vodafone app. Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Neem hiervoor contact op met Vodafone via 0800-22 66 789. Het verlagen van je bundels kan bij Vodafone na één maand binnen je abonnementsgroep.  Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.-. 

Tele2

Eén maand wat meer of minder data nodig? Met Tele2 kun je elke maand je bundel naar boven of beneden aanpassen. Sim only-abonnementen kun je altijd downgraden, zo vaak als je wilt. Deze wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Upgraden kan ook altijd. Deze wijziging gaat meteen in en wordt berekend over de gehele lopende maand. Een abonnement met smartphone kun je upgraden. Dit kan meerdere keren per maand. De wijziging gaat meteen in en wordt berekend over de gehele maand. Het is bij een abonnement met smartphone ook mogelijk om 1x per maand te downgraden. Deze wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Je kunt niet verder downgraden dan jouw originele bundel.

hollandsnieuwe

Een maand wat meer of minder data nodig? Met hollandsnieuwe kun je elke maand je bundel naar boven of beneden aanpassen. Dit geldt ook voor sim only-abonnementen. Het aanpassen van de bundels is gratis en eenvoudig te regelen via jouw persoonlijke account bij hollandsnieuwe. Dit kan tot 5 dagen voor de nieuwe maandelijkse opwaardering. Je nieuwe tarieven gaan in op de eerste dag van de nieuwe contractmaand. Op onze tarieven kunnen op het moment van afsluiten kortingen van toepassing zijn geweest. Bij een wijziging vervallen alle kortingen op het huidige abonnement en zijn de dan geldende promoties van toepassing. 

Wil je je contract wijzigen naar de nieuwe tarieven? Log dan in op je account bij hollandsnieuwe. Selecteer het mobiele nummer dat je wil wijzigen en klik daarna bij je aansluitingen op 'wijzig abonnement' bij de sim only-bundel die je nu hebt. Hierna opent zich een scherm waar je kunt kiezen voor de nieuwe tarieven.

Telfort

Verhogen van je bundels kan op elk moment. Verlagen kan tijdens de looptijd van je contract alleen naar de door jou oorspronkelijk afgesloten bundel. Ook kun je bundels alleen opzeggen of aanvragen als deze niet standaard tot jouw abonnement behoren. Na de looptijd van het contract kun je de bundels vrij verhogen, verlagen, aanzetten en uitzetten. Via je persoonlijke Telfort-pagina kun je eenvoudig de bundels wijzigen.

KPN

Verhogen van je bundels kan op elk gewenst moment. Je bundels verlagen kan tijdens de looptijd van het contract alleen naar de door jou oorspronkelijk afgesloten bundel. Ook kun je bundels alleen opzeggen of aanvragen als deze niet standaard tot je abonnement behoren. Na de looptijd van je contract kan je jouw bundels vrij verhogen, verlagen, aanzetten en uitzetten. Via je persoonlijke account bij KPN kun je eenvoudig de bundels wijzigen. 

Ben

Maandelijks kun je eenmaal je bel/sms-bundel of internetbundel aanpassen. Bij een maandelijks opzegbaar abonnement kun je de bel/sms-bundel of internetbundel verhogen en verlagen. Wanneer je een 2-jarig abonnement hebt, kun je de samenstelling van jouw bundels wijzigen, waarbij het totale maandbedrag minimaal gelijk blijft aan het bedrag waarmee je het abonnement bent begonnen (bijvoorbeeld minuten- of sms-bundel verlagen en uw internetbundel verhogen).

Wanneer je een keuze hebt gemaakt welke bel-, sms- of internetbundel je wilt, dan kun je een bundelwijziging aanvragen via je persoonlijke account bij Ben. Ga naar “Abonnement” klik vervolgens op “Wijzigen”.

Simyo

Eén maand meer of minder data nodig? Bij Simyo kun je eenmaal per factuurmaand je bundels verhogen of verlagen. Je kunt de bundels aanpassen via je persoonlijke account bij Simyo of via de app van Simyo op je mobiele telefoon.