T-Mobile

Een abonnement kan alleen door de contractant zelf worden opgezegd. Het is voor ons helaas dus niet mogelijk het abonnement voor je op te zeggen. Kijk hier voor meer informatie over hoe je een abonnement bij T-Mobile kunt opzeggen.

Vodafone

Een abonnement kan alleen door de contractant zelf worden opgezegd. Het is voor ons helaas dus niet mogelijk het abonnement voor je op te zeggen. Kijk hier voor meer informatie over hoe je een abonnement bij Vodafone kunt opzeggen.

Tele2

Een abonnement kan alleen door de contractant zelf worden opgezegd. Het is voor ons helaas dus niet mogelijk het abonnement voor je op te zeggen. Kijk hier voor meer informatie over hoe je een abonnement bij Tele2 kunt opzeggen.

hollandsnieuwe

Een abonnement kan alleen door de contractant worden opgezegd. Het is voor ons helaas dus niet mogelijk het abonnement voor je op te zeggen. Je kunt het abonnement zelf beëindigen via jouw persoonlijke hollandsnieuwe-pagina of door contact op te nemen met de klantenservice van hollandsnieuwe via 0900-0324 (€ 0,20 per gesprek + gebruikelijke belkosten).

Telfort

Een abonnement kan alleen door de contractant zelf worden opgezegd. Het is voor ons helaas dus niet mogelijk het abonnement voor je op te zeggen. Lees meer over het opzeggen van je Telfort-abonnement. 

KPN

Een abonnement kan alleen door de contractant zelf worden opgezegd. Het is voor ons helaas dus niet mogelijk het abonnement voor je op te zeggen. Kijk hier voor meer informatie over hoe je een abonnement bij KPN kunt opzeggen.

Ben

Een abonnement kan alleen door de contractant zelf worden opgezegd. Het is voor ons helaas dus niet mogelijk het abonnement voor je op te zeggen. Lees meer over hoe je je abonnement bij Ben kunt opzeggen.

Simyo

Een abonnement kan alleen door de contractant zelf worden opgezegd. Het is voor ons helaas dus niet mogelijk het abonnement voor je op te zeggen. Kijk hier voor meer informatie over hoe je een abonnement bij Simyo kunt opzeggen.