Ben je tevreden over je huidige provider? Dan is een contractverlenging een goede optie. Het maakt hierbij niet uit of jouw huidige abonnement via ons is aangevraagd of niet. Bij een contractverlenging betaal je geen aansluitkosten en je behoudt automatisch je huidige mobiele nummer. Vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige abonnement kan je een verlenging aanvragen. Benieuwd wanneer je kan verlengen? Gebruik dan snel de verlengingschecker.

Als jouw contractverlenging is goedgekeurd, gaan de nieuwe voorwaarden aan het einde van het huidige contract in. Wij raden je aan voor de precieze ingangsdatum van de nieuwe abonnementsvorm in te loggen op jouw persoonlijke provider pagina.

Als je een bestelling plaatst met een nieuwe smartphone, verzenden wij deze direct na goedkeuring van de verlenging door je provider. Je ontvangt het toestel dus eerder dan dat het nieuwe abonnement ingaat.

Als het huidige contract op naam van een ouder/verzorger is aangevraagd omdat de gebruiker tijdens het aansluiten nog geen 18 jaar was, dan is het helaas niet mogelijk om direct bij een contractverlenging van het abonnement de contractgegevens over te zetten op naam van de inmiddels 18-jarige gebruiker. Bij een contractverlenging blijven de gegevens ongewijzigd. Als je toch de gegevens van de contractant wilt wijzigen naar die van een zoon of dochter, dan kan dit alleen door middel van een contractovername via de provider. 

Als je je huidige abonnement niet verlengt en je contract wel afloopt, loopt je abonnement gewoon door. Vanaf dit moment is je abonnement maandelijks opzegbaar. Houd er wel rekening mee dat eventuele kortingen op je abonnement verlopen aan het einde van de looptijd van het contract.